Beoordelingen van Levi's Eetcafe Rijssen

Recente recensies

5.0
Nijboer
gisteren

Mijn kapsalons shoarma waren zonder groente, erg jammer. Kapsalons zijn meestal met groente. Verder waren ze wel oké. Wel een goed verzorgde zaak die dan ook druk bezocht wordt, bestelling duurde op sinterklaasavond 2 uurtjes, maar wel perfect op afgesproken tijd geleverd en op goede temperatuur.

Hans Pluimers
19 november 2021

Gwoon goed eten, zowel ter plekke als thuis bezorgd 👌🏻

Van leeuwen
18 november 2021

Helaas waren er geen bakjes saus aanwezig en was de pizza aan de bovenkant zwart

dekker
28 oktober 2021

Bij de bestelling kun je geen datum aanvinken voor wanneer de bestelling opgehaald wordt alleen bij opmerking. Dit zou misschien handig zijn.

EV
22 oktober 2021

Snel en op tijd bezorgd. Lekker warm eten. Dat lukt veel bezorgers niet.

Arjan Dannenberg
20 oktober 2021

Snelle service warme hap Bie Levi,s hei goeie kebab

Nijzink
17 oktober 2021

Onjuiste levering qua saus

Nouwels
4 oktober 2021

Was weer als van oudste lekker

Derk ter Harmsel
3 oktober 2021

Wij zijn dik te vreden over de bestelling makkelijk en goed.

Gerinde
25 september 2021

Top!!

Leanne
22 september 2021

Het was heerlijk!

Dianne
22 september 2021

Heerlijk! Echt genoten.

gerdy
18 september 2021

op tijd bezorgd lekker en de patat was in verse olie gebakken niet in oude olie heerlijk

Geert
5 september 2021

Smakelijke gerechten. Makkelijk te bestellen via de website en op de door jou gewenste tijd, af te halen. Dus niet onnodig wachten.

D. Van Huigenbosch
31 augustus 2021

Heerlijk eten. Goed warm en vers! Op tijd bezorgd! En voor herhaling vatbaar!

Mark
29 augustus 2021

Eten was niet klaar op de afgesproken tijd en er miste een aantal dingen

E.Wk
27 augustus 2021

Al een paar keer bij jullie besteld en altijd perfect! Eten lekker warm en de bezorging is ook super. De bestelsite werkt ook goed en fijn dat je updates krijgt over de bezorgtijd.

Anita Nijmeijer
20 augustus 2021

Prima eten en netjes op tijd bezorgd

Tijhof
20 augustus 2021

Het eten is zoals altijd top !!! Helaas de bezorging laat te wensen over , besteld voor 17.30 werd verplaatst naar 17.40 uiteindelijk bezorgd op verkeerde adres , en hierdoor moest bestelling opnieuw worden gemaakt 18.15 kwam ons eten een paar weken terug ook besteld bij frietpunt voor 18.00 om af te halen door de drukte werd dit pas 18.45 . Ik begrijp de situatie ivm vakantie maar als je weg moet en je besteld eten en als dit dan niet rond de tijd komt dan is het erg vervelend.

Dannenberg
19 augustus 2021

Het was wier voortreffelijk Mooi op tied en ook nog woarm Noh wat woj nog mear Bie Levi’s kriej altied good eh vùlle woarm en op tied Dat wil ie toch ook of nit

Hans
15 augustus 2021

Gaat mooi dat online eenvoudig en correct , werkt prima en alles klopt.

Merlin
7 augustus 2021

Gewoon lekkáh

Fred
5 augustus 2021

De kapsalon Was heerlijk en veel beter dan bij ons in het westen waar het ontstaan is 😉

Immink
4 augustus 2021

Bestelling was vergeten, maar na een telefoontje was het etenner supersnel en kregen we extra's voor het wachten. Superfijn opgelost.

Gerrit Wolterink
4 augustus 2021

Was TOP. Heerlijk gegeten, en goed warm. Ruim voldoende te eten. Voor herhaling vatbaar 👌👍

VCN
3 augustus 2021

Goedemiddag, Wij hebben vrijdag een bestelling geplaatst, waaronder 2x een berehap met pindasaus. Op de website staat berehap met saus voor € 3,00, echter bij bestelling moesten wij voor de saus nog € 0,95 betalen. Dus een berehap met pindasaus € 3,95? Dit lijkt mij wel erg veel. Bovendien is de website dan wel misleidend als je denkt dat je voor een berehap met saus € 3,00 betaalt.

Rowena
29 juli 2021

Altijd goed! Nooit te klagen gehad en nooit een mindere bestelling gehad.. zeker aan te raden! Altijd perfect geweest.. Van pizza’s, frituur en grill! ☺️

D.
29 juli 2021

15 minuten te laat, op een zakelijke bestelling voor 9 personen is dat veel tijd.

Rolleman
27 juli 2021

Netjes bezorgd en kwaliteit was uitstekend verzorgd.

Juurlink
27 juli 2021

Eten is goed,ruim voldoende, Mixgrill was wel anders dan bij andere zaken,smaakte super.

Linda Ehrenhard
21 juli 2021

Enige minpunt: ik had specifiek gevraagd zonder ui. Dit staat ook op de bon, maar zat er toch op.

Jarnick poortman
20 juli 2021

12:40 ophalen en was om 12:55 pas klaar

Gerrit Wolterink
15 juli 2021

Gehaktbal had warmer mogen zijn. Verder top👍

Dannenberg J.H.
13 juli 2021

Patat op temperatuur top snacks uit de frituur en niet te duur Bie Levi,s kriej woar vuur oe geld

M.
23 juni 2021

Snel, en lekker eten .

Dianne
22 juni 2021

Het was lekker!

PB
17 juni 2021

goede service en lekker pizza's !

Marieke
12 juni 2021

Timing perfect..bestelling was klaar toen ik binnen liep. Patat was echter minder goed gebakken dan ik normaal van hun gewend ben.

Dannenberg
9 juni 2021

Snelle service en lekker etn goat vuur mekoar

Joop
3 juni 2021

Snel en smakelijk. Heel goede kwaliteit pizza calzone speciaal. Aanrader.

Ezendam
27 mei 2021

Altijd tevreden!

Kettelarij
26 mei 2021

We hadden jammer genoeg alles zo goed als koud!

Holland
7 mei 2021

Weer heerlijk gegeten. Ruime porties friet. Goede service, vriendelijke bediening.

Rozendom
7 mei 2021

Fijne mensen en heerlijk eten!

Holland
4 mei 2021

Het was weer super😋😋

Johanneke Kamphuis
30 april 2021

Was (as usual) weer lekker!

Nouwels
30 april 2021

Was weer lekker en goeds van ouds

Dianne
27 april 2021

De patat was aardig aan de bruine kant .

Jan drega
26 april 2021

Alles was goed alleen zijn ze me kroket vergeten mee te geven

Gerard Nijhuis
19 april 2021

Gewoon goed en lekker. Mooie culinaire ervaring, jullie gerecht "friet-punt-schotel".

Dannenberg
17 april 2021

Geweldige service en super kwaliteit eten Genoeg eten voor een normale prijs Genieten ga zo door 👍🏻

Marco
15 april 2021

Snelle en complete levering.

Jolanda nouwels
12 april 2021

Zoals gewoonlijk super patat en vriendelijke bezorgers.

Nouwels
5 april 2021

Was weer als van ouds

Gerrit Wolterink
2 april 2021

Was erg goed, alleen bij volgende bestelling geen mayonaise op patat doen maar er los bijgeleverd in kuipje zoals Ik had bij gebakken aardappeltjes. Mayonaise trekt door patat heen en wordt erg slap. Verder perfect 👍

Holland
31 maart 2021

Super goed gevulde Calzone en een picante pizza. Weer erg genoten. Ga zo door.

Steenstra
20 maart 2021

Top, goede service, lekker van smaak.

Mieke
15 maart 2021

De saus was alleen vergeten, maar verder was het perfect!!!!!

Nouwels
15 maart 2021

Was weer lekker en goed is altijd op de afgesproken tijd

Henk
13 maart 2021

Altijd top kwaliteit en vriendelijke medewerkers

Van leeuwen
10 maart 2021

Er was iets vergeten bij de bestelling en dit werd gelijk gebracht zodra ze daar achter kwamen. Dus super

Nouwels
8 maart 2021

Was weer goed als altijd

Vossebelt
6 maart 2021

Eten is prima! Alleen om 16:45 besteld via de site online daar een keuze tijd van 17:10 toegewezen gekregen. Maar helaas paar minuten later een mail dat we het pas om 18:15 uur konden ophalen veel te laat met kinderen Voor ons geen bestelling online meer.

Heleen
2 maart 2021

Was weer super goed warm na bestellen was er iets niet goed gedaan met de tijd maar kreeg netjes meteen een belletje om het op te lossen super

Nouwels
2 maart 2021

Was als van ouds goed en lekker

S.rolleman
1 maart 2021

Veel en lekker eten

Nel
27 februari 2021

Prima zaak

Sjoerd
25 februari 2021

Patat en snacks waren goed. Bestelling eenvoudig te plaatsen en netjes op tijd geleverd.

Erika Huisman
25 februari 2021

Het eten van Levi's is altijd heerlijk! Ruime porties, keurige opmaak en snelle service. Top!

Henk Rozemuller
21 februari 2021

Prima maaltijd tegen goede prijs👍

Koekoek
20 februari 2021

Was goed geregeld, en heerlijk van smaak ! Op naar een volgende keer, bedankt

Mark
20 februari 2021

Was weer heerlijk vanavond, online besteld, was precies op tijd klaar.

Beldman
19 februari 2021

👍

Dianne
18 februari 2021

Heerlijk.

Nouwels
14 februari 2021

Was dit keer niet zo goed de helft was er niet bij de patat was verkeerd maar kan een keer voorkomen

Joeystam
12 februari 2021

Top kwaliteit cafetaria ga er altijd heen altijd zijn de medewerkers vrolijk en vriendelijk top top

max
12 februari 2021

altijd goed igor n collegas

Dennis Smalbrugge
6 februari 2021

Eten was heerlijk. Maar nadat wij vorige week de aardappeltjes miste, is er deze week goed gedacht om dit te compenseren. We kregen vandaag aardappelen. Maar de friet die we bestelde is vandaag vergeten. Normaal zou ik deze zaken niet melden, omdat het druk is. Misschien iets om even onder de aandacht brengen. Mvg Dennis Smalbrugge

Janneke
6 februari 2021

De pizza's waren heerlijk, kan domino's niet verbeteren 👌

Dick
5 februari 2021

Mooi op tijd

Hein
4 februari 2021

zeer goed n op tijd klaar

Marielle Tijhof
2 februari 2021

Heerlijke pizza. Royaal belegd, ook op pizzadag.

marjolein
2 februari 2021

heerlijk!

G.
1 februari 2021

Hadden calzone speciale pizza erg lekker. Veel vulling

Nijzink
31 januari 2021

Met welk doel willen jullie deze info? Mijn gevoel zegt dat er niets mee gedaan wordt.

Rutterkamp
30 januari 2021

Bedankt voor uw begrip.

Danneberg
29 januari 2021

De lekkerste pizza’s en shoarma van Rijssen

Anoniem
29 januari 2021

Door een fout van mijn kant was de juiste bezorgtijd niet overgekomen waardoor de bestelling 4uur te vroeg werd bezorgd. Het bezorgende personeel was zeer begripvol, en wou het later weer aanbieden. Fout kan immers gemaakt worden. Echter werd ik later gebeld dat het niet de fout van jullie kant was, dus dat ik het eten maar moest aannemen en evt opwarmen. Want jullie gingen het niet op een later moment nog een keer maken. De benadering was niet prettig, er werd niet meegedacht en hier moest in het maar mee doen. Ondanks dat de fout bij mij lag, werd er niet klantvriendelijk met me omgegaan. Zelfs de bezorger gaf aan dat ze het me met alle liefde in de avond nog een keer had willen bezorgen.

Annemieke
26 januari 2021
Ligtenberg
23 januari 2021

Echt goed eten voor een goede prijs . Nu al meerdere keren wat laten bezorgen en elke keer precies op het afgesproken tijdstip, top

GJP
21 januari 2021

Fantastisch weer, goed gevulde pizza's

Nouwels
20 januari 2021
anne
16 januari 2021

Wij hebben vanavond voor het eerst bij jullie besteld, het was top, precies op tijd, eten was lekker warm, voor herhaling vatbaar. Bedankt

EH
15 januari 2021

Om 17:15 besteld en zou zsm bezorgt worden. In de mail werd 18:05 gezegd, maar het werd 18:35. Dat is in mijn ogen wel wat laat.

Miranda
13 januari 2021

Super grote porties, voldoende en mooi opgemaakte salade (ook errrug lekker) bij het menu!! Dikke aanrader!!

Rolleman Jan
9 januari 2021

Uitmuntend

Zandvoort
8 januari 2021
Hermien Wolterink
6 januari 2021

De kwaliteit was héél goed behalve de patat. Die was niet zoals ik van jullie gewend ben. Alsof het opnieuw gebakken was. De bezorging was keurig. We zijn héél tevreden

H.E
2 januari 2020

Super!

Rolleman
2 januari 2020

Uitstekende service en klantgericht.

Esther
30 december 2020
Anouk
29 december 2020

Het was weer heerlijk!!!

Erwin Goosen
26 december 2020

Altijd goed zoals altijd

Nouwels
24 december 2020

Was weer goed

G.
23 december 2020

De pizza's waren heerlijk

Gert-jan tijhof
23 december 2020

Smaakte weer top ! Fijne dagen

Inky
23 december 2020

Het was weer top goeie levering

Nijkamp
22 december 2020

Een zin perfecte pizza's en perfect op temperatuur bezorgd. Had eigenlijk ook niet anders verwacht hun kwaliteit kennende.

Kyra
22 december 2020

Super lekker eten! Was precies op tijd klaar en aardig personeel

Pluimers
21 december 2020

Top! Was lekker en op tijd bezorgd!

Heleen
21 december 2020

Was weer super

Bente
18 december 2020

Helemaaaal top! Wij bestellen nooit meer ergens anders

Steenstra Toussaint
17 december 2020

Goede service, lekker eten, kan het iedereen aanraden.

Nouwels
17 december 2020

Het was weer ouderwets lekker zoals altijd

Thom
12 december 2020
Gerrit Wolterink
11 december 2020

Was supergoed. Heerlijk eten en nog goed warm. Voor herhaling vatbaar!!

Jans
10 december 2020
Ten Wolthuis
6 december 2020

Het was weer top voor elkaar, heerlijk gegeten.

Beldman
5 december 2020

Was erg lekker en de bezorging was ook prima

Marjon
5 december 2020

Eten was goed. Op tijd geleverde. Zeer tevreden

Erik
5 december 2020

Lekker warm eten en op tijd bezorgd! 👍

Derk ter harmsel
4 december 2020

goed bevallen

Dick
3 december 2020

Was Dik voor elkaar!

Wessels
3 december 2020

Het bestellen met de app is ideaal. We maken er ook graag gebruik van. Vanavond vonden wij het iets minder want onze patat was echt niet lekker warm meer.

Nouwels
2 december 2020

Was weer oude west lekker zoals altijd

Heleen
1 december 2020
Matthijs
28 november 2020

Altijd goed en lekker

harbers
26 november 2020

perfect

G.
25 november 2020

We hebben 3 pizza's besteld, waren erg lekker!!

Evert Vermeer
24 november 2020
Nouwels
23 november 2020

Was op de afgesproken tijd hier en zoals altijd goed

Ingrid
21 november 2020

Toppers!!! Mooi op tijd en altijd lekker

Jan
16 november 2020

Kwaliteit was super, bestelling exact op tijd. Hier kom ik vaker!

Mieke lankamp
15 november 2020
Brinks
13 november 2020

Was weer lekker

Erik
13 november 2020

Eten was super lekker. En voor een redelijke prijs. Voor herhaling vatbaar

Miranda
12 november 2020

Goede prijs/ kwaliteit. Ruime porties en keurig op tijd bezorgd!

Gerwin
11 juli 2020
Tijhof
10 juli 2020

eten was super, alleen jammer dat waneer er word gevraagd de rauwkost apart te verpakken dit 1.50 per menu extra moet kosten en al helemaal bij een bestelling van 50 euro plus! Bij eerdere bestelling was dit nooit een probleem voor de rest was het weer super

Mj
5 juli 2020
Harry
27 juni 2020

Smaakte perfect

Jolanda Nouwels
21 juni 2020

Patat was niet warm en de patat shoarma was ook lauw. Shoarma was lekker.

Tijhof
19 juni 2020
Rina
13 juni 2020
Erik Haase
13 juni 2020

Alleen kun je in de app niet aangeven welke saus je bv op een bamischijf wilt. Verder mooi snel en goed geregeld. Afhaaltijd was correct

egbert
4 juni 2020

bestelprocedure loopt goed, bestelling op tijd klaar, zeer goed kwaliteit, curry saus is lekkerste van de hele wereld

Janse
2 juni 2020
Marielle Tijhof
2 juni 2020

Heerlijk gegeten. Netjes op tijd ondanks grote drukte.

Gerwin
31 mei 2020
Kettelarij
30 mei 2020

Was een kwartier te laat dan de bestel status aan gaf.

Janine
28 mei 2020
Eline
27 mei 2020
Jansen
24 mei 2020
Jeroen
23 mei 2020

Dikke prima eten was goed warm Had 17:55 uur besteld en was 17;50 al klaar klasse

Tijhof
23 mei 2020
Leon ten Brinke
18 mei 2020

Veel te laat bezorgd al weken achter elkaar te late bezorging.

Tijhof
18 mei 2020

Super service

Marijke
18 mei 2020

+ Het eten werd bezorgd exact op het aangegeven bezorgmoment, ook was het eten nog warm, perfect! - De kip van de kip saté was hard en proefde droog. Bij het andere menu hadden we pindasaus besteld alleen werd er geen saus geleverd.

Willems
17 mei 2020

Was een half uur later dan aan gegeven .erg vervelend

Danneberg
17 mei 2020

Goeie service , lekkere patat , hele lekkere pizza’s, beste pizza’s van rijssen !!!

Nouwels
12 mei 2020

Was heerlijk

Diane visch
10 mei 2020
Nouwels
10 mei 2020

Was weer als vanouds lekker

Gert-jan tijhof
9 mei 2020

lekker eten ,bezorgd op afgesproken tijd. Allen het sausje bij de groente van de loempia viel hier niet in de smaak. Voor de rest top tot snel

Beldman
7 mei 2020
Karin
6 mei 2020

Het eten was lekker. We hebben al meerdere keren het eten laten bezorgen, maar de afgesproken bezorgtijd wordt altijd met min 15 min overschreden. Dat is vervelend.

Jansen
6 mei 2020
Jansen
2 mei 2020

Super

Ardjan tijhof
2 mei 2020

Eten was perfect, alleen karbonade is niet echt is de smaak gevallen. Bezorging ook prima, netjes op tijd.

Jolanda Nouwels
1 mei 2020

Patat was niet warm zoals de voor gaande keren

J. Berkhoff
27 april 2020

Kwaliteit was goed. Echter de wachttijd was veel te lang. Ik heb om 10 voor 6 besteld. In de bevestiging staat dat om 18.20 mijn bestelling klaar zou zijn. Ik moest wachten tot 10 voor 7. Dat kan dus niet. Stoppen met online bestellen als het niet goed werkt.

Van den Noort
27 april 2020

Om half 5 eten besteld voor bezorging om 17.20. Jammer dat Je dan bericht krijgt dat het pas om 18.20 bezorgd kan worden. Daarom gebeld. Zou het om 1800uur zelf kunne afhalen. Kom ik er on 1800uur moet het nog in het vet. Erg vervelend als je met kleine kinderen zolang op t eten moet wachten

Scheppink
26 april 2020

25 minuten te laat en 2 patat te weinig, hadden we wel besteld. Ook was de patat koud. We hebben wel nieuwe patat gekregen, maar toen moesten de mannen weer aan het werk. Wel netjes dat er nieuwe patat gebracht werd.

Miranda
26 april 2020

Super snel, grote portie en vriendelijke medewerkers ..... bestel hier graag :)

Brunnekreef
26 april 2020

Het was weer heerlijk . Personeel was zeer vriendelijk en de bestelling was op tijd klaar

Brinks
25 april 2020

Handig en snelle bestelling, online betalen en je krijgt bericht hoelaat de bestelling wordt bezorgd echt ideaal! Het eten is altijd goed en lekker!

Fennie Beldman
23 april 2020

Het was heerlijk

Jolanda Nouwels
22 april 2020
Leanne Van Huigenbosch
19 april 2020

Alles goed voor elkaar!

Preuter
19 april 2020

Heerlijk eten , nette bezorging t is alleen jammer dat het zo lang duurt we hebben anderhalf uur moeten wachten voordat we het eten kregen.

Ten Brinke
19 april 2020

Kwaliteit: + goede patat + Veel patat als gezinszak verwacht 1kg - droge doorbakken trio pinda. Bezorging: - te laat bezorgt voor zo spoedig mogelijk 16:55 bestel 1,5 uur later geleverd. De standaard keuze voor tijden stinden echter op 17:40! Op dat moment. Niet tevreden helaas.

Spenkelink
19 april 2020

Bestelling was op tijd.er ontbrak alleen een snack.hierover gebeld.zou nabezorgd worden maar we hebben nooit wat gehad.jammer

Evelien
18 april 2020

Altijd goed!!

Nouwels
16 april 2020

Mooi op tijd en lekker

Jeannette
16 april 2020

Geweldig! Voor herhaling vatbaar

Milou
14 april 2020

Altijd een goede service, lekker eten en een goede prijs.

Hans
13 april 2020

Keurig op tijd en super lekker

Marco
12 april 2020
Rianne
12 april 2020
Ik
11 april 2020

Super service netjes op tijd en alles warm!!!!

Gerwin
7 april 2020
Baan
5 april 2020

Bestelling pas 2,5 uur geleverd na bestelling. Begrijpelijk ivm drukte maar had dit vooraf graag willen weten.

Jansen
5 april 2020
Harry mulder
5 april 2020

Ik heb voor 17:30 uur 1 patat zonder + kroket + frikandel speciaal besteld, op website stond afhalen om 18:00 uur. Bevestiging gaf aan dat ik kon afhalen om 18:40 uur. Ik heb mij gemeld om 18:30 uur en zag dat na mij ( dus na 18:30 uur) meerdere mensen aan de kassa bestelden maar wel voordat mijn bestelling klaar was hun bestelling meekregen. Uiteindelijk was mijn bestelling klaar rond 19:00 uur. Toen ik thuis kwam ( 3 minuten afstand ) was de patat ook nog behoorlijk koud.

Gerry Zandvoort
5 april 2020

In deze tijd is het moeilijk om de bestelling op de juiste tijd klaar te hebben dat snap ik , maar hou wel de afgesproken tijd in acht en niet dat er latere tijdstip bestellingen eerder de deur uitgaan . Dat gebeurde gisteravond wel een paar keer,dat is het enige wat mij op viel. Succes voor jullie als team ,jullie doen het verder heel goed 👍💪

Aad
5 april 2020
Daley
4 april 2020

Lekker!

Henk
3 april 2020

Heerlijk

Johan
3 april 2020

Perfect!! zelfs aan de opmerking extra sambal werd (gratis) gehoor gegeven.

Busscher
2 april 2020
Eline
1 april 2020

Was weer top 👍

Ria
30 maart 2020

Super top!!!

A ten Hove
29 maart 2020

Doordat er staat zo spoedig mogelijk verwacht je niet dat je het krijgt wanneer het jullie uit komt. Maar er was wat verkeerd gegaan vernam ik op fb. Excuses aanvaard.

Henk Rozemullet
29 maart 2020

Fijn zo n heerlijke maaltijd in deze verwarrende tijden👍👍👍 Applaus voor het team van Levi s eetcafé👍👍👍👍👍

Goosen
29 maart 2020

Super goed zoals altijd, hopen dat we snel weer een biertje aan de bar kunnen drinken

Laarman
29 maart 2020

25 min. te laat bezorgd, maar smaakte zoals altijd heerlijk!

Gerwin
29 maart 2020
Troost
28 maart 2020

Fijne snelle service, duidelijke website, vriendelijk personeel

Van Holst
27 maart 2020

Lekker eten en heeel netjes optijd bezorgd!

Smit
27 maart 2020

Top

Marianne
26 maart 2020

Mooi op tijd, grote portie, erg lekker!!

Diane visch
26 maart 2020

Het was weer toppie zoals altijd.

Miranda
26 maart 2020

Makkelijk te bestellen en de service is supersnel !

Richard van den broeke
26 maart 2020

ik vroeg of er andere saus bij kon, kwam daar hadden ze netjes andere saus bij gedaan. netjes top geregeld allemaal

Eline
25 maart 2020

Was heerlijk en op tijd bezorgt

Arthur
23 maart 2020
Hans
22 maart 2020

Was anderhalf uur wachten waard. Het was lekker en goed op temperatuur

voortman
22 maart 2020

de patat was koud . verder was de bezorging op de afgesproken tijd.

Hanneke
21 maart 2020

Bij levi's is het eten altijd goed. Betaalbare menu's . Personeel altijd klantvriendelijk. Ik raad levi's echt aan bij iedereen.

Willem
21 maart 2020
Mar
21 maart 2020
Gj
20 maart 2020

Goede cafetaria👍 Altijd even vriendelijk

A. Visch
19 maart 2020

Het eten was zoals gewoonlijk weer super!

Arie
18 maart 2020

Prima pizza's en mooi op tijd bezorgd!

Diederick
17 maart 2020
Erik
7 maart 2020

Goed eten en zeer smakelijk. Een verbeter puntje zou zijn om het te bezorgen.

Henk Rozemuller
9 februari 2020

Blij verrast dat ik on-line zo gemakkelijk producten van hoge kwaliteit kon bestellen👍 Ga vooral zo door

Rolleman
9 februari 2020

Kwaliteit is goed. Uitstekend zelfs. Alleen tijdstip afhalen wel blijven bewaken. Nu moest ik een kwartier wachten ondanks internetbestelling en direct betaald.

Joost Meier
2 februari 2020

Besteld via de site, eten zou om 18.10 klaar zijn. Eten was pas klaar om 18.35 uur. Hierdoor te laat gekomen op een andere afspraak waar ik niet blij mee was! Smaak eten zoals vanouds weer super, xxl frikandel wel aan de koude kant doordat deze 10 minuten op de toonbank heeft gelegen.

Frank en estelle
26 januari 2020

De app werkt super en heerlijk eten!!

Gea Zijlstra
25 januari 2020

Prima geregeld. Super service en de gehaktballen waren heerlijk!

Alinda Timmer
23 januari 2020

Het eten was goed, helaas was de bestelling niet compleet.

Baan
20 januari 2020

De producten waren erg goed en lekker. Alleen jammer dat er op de bestelling stond dat bezorgkosten gratis zijn en dat dan blijkt dan om half zes op zaterdag geen bezorging mogelijk is (nadat we zelf maar eens gebeld hadden hierover). We hadden een heel grote bestelling ivm vieren van huwelijksjubileum en vonden het daarom jammer dat we dan alsnog zelf het eten moesten afhalen, dat was een domper.

Van Buuren
16 januari 2020
G. Harbers
31 december 2020

Ik kon online bestellen en heb dat gedaan om het eens uit te proberen. Ik kreeg meteen een bevestiging van de bestelling met de afgesproken tijd en ook een bevestiging van Levi's dat mijn bestelling was ontvangen. Toen we kwamen was de bestelling al klaar. Erg goed bevallen en erg praktisch. Dit is onze favoriete snackbar!

Kr
30 november 2019
Nouwels
24 november 2019

Het bestellen en ophalen was ideaal...

Schelfhorst
9 november 2019
Karin Altena
11 juli 2019

Zoals altijd weer snel, netjes en heerlijk!